Mrvmrvmlh Kızlar Dağhan Efe nasıl sizce isim olarak erkek bebişe herkeste olmayan bi isim olduğu için hoşuma gitti farklı bişey olsun istiyorum ☺️
Berraaak Efe tek başına güzel ama Dağhan bence çok kaba bir isim siz bilirsiniz tabi ama farklı erkek ismi çok var