Ebru_calskan Öncelikle merhaba kızlar 29 Şubat çatlatma iğnesi yaptırdım adet günüm 17 Mart olması gerekiyordu olmadım bugün gebelik testi yaptım çıkmadı acaba kanda çıkar mı