Babyada çatlama olduğu için testi bence bırak daha çok stres yapma kendine canım bende testle yumurtlama görmek için bekliyorum çatlamadan sonra bırakacam testi sonrasında gün aşırı devam edecem stres yapıyor test çünkü allahtan ramazana denk geldi de çalıştığım için eve gidince testi yapıyorum sonrasında iftara hazırlık derken çok strese girmeye fırsatım kalmıyor benim eylülde yapmıştım ovülasyon testini adet olana kadar yaptım inanılmaz strese girmiştim ben