tamamdanolmuss Açlık şekeri 87 İnsülin 8.17 doktoran cevap bekliyorum. İnsülin direncim mi var? Bilenler yazabilir mi?
tamamdanolmuss Sermec27 bilemedim ki doktor da cevap vermedi internetten bakınca riskli yazmış bu değer için
Sermec27 tamamdanolmuss anlamdım canım doktor daha doğru bilgi verir referans değerini geçiyor mı geçmiyor mu diye ona göre hareket edersin
Emineseugur tamamdanolmuss Benim insülin değerinin yanında referans 2 ile 25 arası yazıyor açlık kan sekerinde ise 70 ile 105 arası yazıyor normal sizinki galiba
tamamdanolmuss Emineseugur referans değeri 0-0 yazınca bir an korktum. Açlık kan şekeri de güzel diye biliyorum gebelikte 105 altı olması istenirmiş