canankaba 7 haftalik hamileyim 2.bebegim ilkinde kanama hic olmadi 2 haftadir devam eden kanama seklinde kahverengi lekeler var doktor dusuk riski var dedi progestan kullaniyorum ama hala devam ediyor bu durumu yasayan varmi