Kbraa_1234 35 + 4 te gecen perşembe kanamam oldu gittim nst ve el ile muayene oldum canım 2 cm açıklık çıktı sancı da vardı serumla kanama ve açıklık durduruldu yoksa doğum olacaktı mutlaka git ihmal etme yatış verebilir tedbirli git ped kiyafet iç çamaşırı koy yanına ben tedbirsiz gittim bilemedim yatista üstüm m başım hep battı Allahtan durdu da 2 gün yatıp ciktim şu an 36 + 3 üm kanamam yok