Minebuhurcu Suyum fazla bebeğimde şükür bir sorun yok ama erken doğum riskim var bu durumu yaşayan var mı
Ayseolze Bana da doktor dün suyun fazla olduğunu ve bebeğin göbek çevresinin şiş olduğunu söyledi. Şeker varsa o yapar dedi şeker takibi verdi.36 haftalığım aşırı karın ağrısı ve mide bulantısı ile gitmiştim. Haftaya ne dicek bakalim
Rana010101 Meyve ve karbonhidrat tuketiminizi azaltın su kendiliğinden normale dönecektir benim de fazlaydı hep pek meyve tüketmiyorum ama karbonhidrat konusunda dikkat ettim son komtrollerimde suyu iyi dediler