miniksincab 1fatma_nurr iğneyi doğumdan 1 gün öncesine kadar kullandım ecopirin coraspin de aynı şey 32.haftaya kadar kullandım
Mira1604 1fatma_nurr iğneyi doğumdan 1 gün önce bıraktırmıştı dr hapı 18 haftada bıraktım doğum olunca yine 3 ay daha kullanmaya devam etmiştim ama
Ayseolze Ben de iki taraflı direnç artışı olduğu için 12. Haftada coraspirin kullanmaya başladım 34. Haftada bıraktım
Rana010101 Bana doktor doğuma kadar hatta doğumdan sonraki 40 gün de kullan dedi. 1 tane de coraspin içiyordum 32. Haftada bırak dedi onu da ama iğneyi yüksek doz alıyorum zaten o yüzden coraspin çok içmedim toplasan 5-6 kere anca içmişimdir
Abc_21 Ben de oksapar kullanıyorum karnım büyüdükçe iğne yaptığım yerler acıyor sızlıyor dokunduğumda özellikle sizde de öyle oluyor mu