Sevil1996 Geçen ay bir doz oldum bugün 2. Hafif kol ağrısı var şuan 2. Doz olanlar ağrı kaç gün sürdü acaba
Esraalic Sevil1996 iki gün sürdü galiba çok fazla ağrımadı sadece bi ağırlık oluyor üzerine yatmamaya çalışmıştım
NGold Sevil1996 Benim ilk doz da bir hafta üstüne yatamadım havaya kaldıramadım ama ikinci de hiç ağrı olmadı