Dlar Ay hayırlısı olsun canım valla darısı başımıza 23+4 üz daha var ve zaman sanki saçma bir şekilde durdu gibi ne zaman geçer diye bekliyoruz birde tüm günüm yoğun olmasına rağmen geçmiyor sen düşün sağlıkla zamanında kucağınıza alalım inşallah
mimar_anne Esmam_ela25 bende 30+1 im 8 haftam kaldı ilk hamilelik sezaryen oldu Buda öyle olacak nasipse ☺️ sağlıkla gelsinler son ay bi geçmiyor ilk oğlumda öyle olmuştu şimdi oğlumdan hamile olduğumu unutuyorum ne ara 30 olduk diyorum 😁
Haticeburak06 Esmam_ela25 aynıyız bizde bugün 30 haftaya merhaba dedik kızımla😄😍 Hastane çantamızı hazırlıyorum şimdi 🩷
busraaa10 Esmam_ela25 1 gün var aramızda 🌸 30+1 çok şükür gördük bu günleri 20. Haftalar hiç geçmedi bana belki 30 dan sonra hızla geçer 🤲🏼🧿