Bugün vucudum da sivilce kaşıntı oluyo diye dr uma gittim karaciğer enzimlerine baklm aç karnına gel kan alalım dedi gittim dr gelmemişti hemşire ile konuşurken karnım sertleşiyo dedim nts bağlayalım Dr ister zaten şimdi dedi sonra geldi sancınız çıkmış dedi dr umun yanına gittik ultrason da bebek iyiydi 2 kg olmuş ama sancınız çıkmış durdurmamz lazım dedi 4 tane sarı hap getirdi hemşire orda 1 tane içirdiler 6 saat arayla içiceksin dedi progestan fitil verdi günde 2 kere birde ciğer geliştirici iğne vurdu yarın tekrar iğne vurulacak nst bakılcak Dr durdurıuz sancıları olmadı serum desteği dedi hastane ye yatmayı tavsiye etmiyorum ama inşallah gerekmez dedi çok canım sıkıldı bu haftalarda sancısı çıkanlar ne zaman doğum yaptınız. Lütfen ihmal etmeyin ben bebek toplanıyo sandım ama sancıymış