Deletedmom_88 Eso51 hafta ile ilgisi olur mu bilmiyorum ama eğer telefonla ulaşabilirseniz doktorunuza sormanız daha uygun olur 🙏🏻
Ecemmm07 Eso51 aynı haftadayız benimde yeni iki gündür başladı ama arda olup duyor hap içipte alışmak istemiyorum
Fundahakanb Eso51 domuz gribi gibi bişi olduk 5 saatte bi içtim bir sey olmaz. 4 saati geçince küçük parmağım bile sızlıyor duramıyordum .
Elisapars Ilk trimestrda migreni olanların tetikleniyormuş hormonlardan. Benim migrenim var ağrı oluyor dayanılmıcak gibi dr. Parol verdi ama yine de elimden geldiğince gözüme eşarp bağlayıp uyuyarak geçirmeye çalışıyorum.