Selam arkadaşlar ilaclar içtim foleküllerim yetişti ve ayın 15i çatlatma iğnesi oldum ve doktorum duphastonda verdi.Çatlatma iğnesi yaptığım 5 gün oldu.Ara ara karbımın altında böyle sanki bi şey saplanıyor gibi sancı oluyor,başka şikayetim yok.acaba normalmidir?