-Nazli7- evet ilk benimde🥰 ben seviyorum gayet tatlı bi doktor, ne sorarsam cevap veriyor detaylı şekilde anlatıyor, ultrasonda da bak bu parmakları bak elini kaldırıyor vs ifade ediyor hep gülerek geçiyor ultrason çok şükür 🙏🏻 mesajlarıma da hemen dönüş yapıyor