duygu2877 Kızlar grip oldum doktora gitmiştim kanıma baktı ve kanımda enfeksiyon varmış crp sonucu36çıktı antibiyotik verdi ama hastalık gecmiyor 32haftalığım şuanbebeğe geçermi kandaki enfeksiyon böyle bir durum başından gecen varmıı ne yapmam gerekiyor
Rabia_minnak duygu2877 merhaba bende Şuan 33 haftalığım ve benimde kanımda enfeksiyon çıktı sizin durum nasıl bebeğe geçtiniz acaba nasıl ilerledi süreciniz
Eli0-fffffff duygu2877 25 haftalıkken aynısını hatta daha fazlasını yaşadım crp değerim 78 çıktı:)) korkudan ölmüştüm 4 gün boyunca süründüm su dahi içemedim benim midem hiçbir yiyeceği kabul etmedi. 2 haftalık antibiyotik tedavi sürecinden sonra bişeyim kalmadı. Başka hangi belirtileri yaşıyorsanız istediğinizi sorabilirsiniz ben 1 gün hastanede kalmıştım birazcık bilgim var
koalamiyim duygu2877 o enfeksiyon kanda değil sadece vücudunuzun herhangi bi yerinde enfeksiyon olduğunu gösteriyor anne karnındaki bebeğe grip geçmez korkmayın. Çok geçmiş olsun 💖
duygu2877 Rabia_minnak antibiyotik vermişti doktor 5gün kullandım gecti öksürük şurubu falanda vermişti tabi bu ilaçları kendi kadın doğum doktorumada gösterip kullanmıştım
Busragokhan0911 Rabia_minnak bende de çıktı 32 haftalığım. Bende antibiyotiğe başladım. Bakalım perşembe randevum var
Rabia_minnak duygu2877 bana da kendi kadın doğum doktorum antibiyotik fitil verdi iki gündür kullanıyorum inşallah benimde geçer sizde de el ayak yanması ayak ağrısı vs rahatsızlıklarınız oldu mı acaba
Rabia_minnak Busragokhan0911 kaç gün oldu kullanalı bende iki gündür kullanmaya başladım çok zorladı beni sizde durumlar nasıl ağrı rahatsızlık falan var mı
duygu2877 Rabia_minnak hayır oyle bir durumum olmadı bana dahiliye doktorum vermşyi antibiyotik ama ağır atlatmıştım bol vitamin portakal suyu falan iç ben çok meyve tüketmiştim su çok içmiştim benim ateşimde çok yükseliyordu kanda enfeksiyon etkiliyor ateşi parol serum taktırıyordum acilde ateşde bebeğe etki eden bir durum ateşinin olmamasına dikkat et canım inşllah hemen iyileşirsin
Busragokhan0911 Rabia_minnak canım 5. Gün bugün. Benim bununla birlikte bir kaç sorunum daha var. Bacaklarımda çok fazla varis var. Onların ağrısı çok kötü. Kanımda pıhtılaşma çıktı ve aşırı yüksek bir değer. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Ağrım neyden kaynaklı bilmiyorum. Ama ağrım çok var ayak altlarım yanıyor. Bacaklarım azıcık ayakta durayım ağrıdan duramıyorum. Bulantı da oluyor bende
Rabia_minnak Busragokhan0911 ayak ağrısı bende de aynı ya iki dakika ayağa kalkıp iş yapayım resmen kırılıyor ve çok ciddi yanma var ayak altımda benimde bide bedenen çok halsiz yorgun hissediyorum hep kendimi
Rabia_minnak duygu2877 çok geçmiş olsun canım inşallah bende ateşe kadar yol açmaz bende bol su meyve tüketiyorum öğün yemeklerimi yiyorum ama olabildiği kadar 🫶🏻