ZehraKarayel 29 ağustosta 40+1de doğum yaptım. son hafta doktor sık sık çağırıyo zaten benim doğuma son bi hafta bi cm açılma görünüyodu. 27 ağustos günüde nişan geldi. Yani bu açılma nişan su sırası herkeste değişir. ama doğum sancıları başladığında ilk doğumum bu arada evden 5 saat sonra hastaneye gitmiştim. 5 dkda bire düştüğünde ki açılmam ozaman bile 3 cmdi. Bence de bu 4 cm biraz tuhaf geldi. Yada ilk doğumları değil kolay açılma olmuş.