Bebeğim 45 günlük doğduğundan beri.. uykusunda ya yutkunma sesi çıkarıyor ya da sesli bir şekilde iç geçirme gibi sesler oluyor ığğk ığğk gibi. Boğuluyor sanıyorum peş peşe çıkarınca. Sizin de bebekleriniz çıkarıyor mu böyle yutkunma veya boğuluyomuş gibi sesler. BİR DE YAN Mİ YATIRIYORSUNUZ DÜZ MÜ BOĞULMASINI ÖNLEMEK AMACI VE KUSMASINI GÖZE ALARAK