Bende şuan 37+5 im bugün gittim kontrole benimde 60 ları gördü doktorum normal olduğunu söyledi. O an acı sancı hissetmedim. 29 Mart’ta sezeryan olacağım inşallah. Geceleri genelde regl ağrısına Benziyen ağrılarım oluyor çok kötü şekilde belime masaj yapınca geçiyor yalancı sancı olduguu ordan anlıyorum. Umarım bebiş gününü bekler 🥹