Annisshh Rahmin disinda sapli miyom var hamileligimde daha da buyudu 10cmve 3 cm büyüklüğünde Ama apandist ameliyati olmak zorunda kaldim ve sonrasinda genel cerrahi ve kadin doğumun ilgisizligi yüzünden alti aylik bebegimi hastane odasında yatagimin kenarinda kendim dogurdum beyin cerrahisinde yatırdılar ve bir kere bile kadin dogum bakmaya gelmedi Sonuc olarak bebegimi kaybettim ama miyomlar hala benimle doktorumda miyomlarla birlikte bebek alınacağı esnada kanamadan dolayi rahmimin alınabileceğini söylemişti acaba bu risk devam edermi