mavikalpvemavikalp doğum kişiye has bişey herkeste aynı belirti olmaz kimisi sürekli büyük tavaletini yapar kimisi kabızlık çeker bazılarının doğumu bulantı ile başlar benim ilk doğumda önce nişan geldi gayet tuvalet derdim yoktu hiç doğum sancılarımı bile hissetmedim suni verdiler kusma çok oldu bende bağırsakların tam boşalmıyor da olabilir lifli gıdalar çok tüketiyor olabilirsin kendini takip et bebişin hareketlerini izle belinde kasıklarında ağrı olur onları not al mesela reglden daha fena vuruyor yada alt tarafına iğne batması gibi gelir gider bir sürü belirti olur