9 haftalık hamileyim hafif katın ağrısı ve kahverengi leke şikayetiyle doktora gittim. fakat içerde çok büyük bir kan yığına varmış o kan lekelenmeyi bırakıp kırmızıya dönerse düşük yapacam. bu nedenle iki gün hastanede yattım fakat kanda herhangi bir azalma olmadı şu an evdeyim. ne olur sağlıkla hamileliğimi atlatıp bebeğimi kucağıma almak için bana dua eder misiniz