Öncelikle herkese hayırlı kolay doğumlar diliyorum.
40 haftalık olmuştuk kızımdan hala ses yoktu ama pozisyonu çok iyi normale uygun dedi doktor aynı gün çatı muayenesi yapıldı. Akşam eve dönerken yolda hafif bi sancı hissettim sonra tekrarlamaysa başladı. 30 dk da bir 20 dk da bir düzensiz sancı geliyordu ebemiz ile sürekli irtibatta idik o gün ve ertesi gün bu şekilde takip ettik nişanım gelmişti fakat suyum gelmemişti 12 mart akşamı sancım on dakika da bire indi nerdeyse ve şiddetlenmişti . Ebemize haber verdim yatsı namazı vaktiydi tam hadi hastaneye geçelim dedi. Lösante hastanesinde yapacaktım dogumu namazımı kılıp yola çıktık hastanede ebemiz karşıladı bizi daha sonra yatışım yapıldı 3 cm açıklık vardı. Panik atak olduğum için bi süre sonra epidural takıldı sancı gelmeye devam etti akşam 10 gibi giriş yaptık hastaneye gece 3 gibi suyum gelmişti hersey doğal olarak ilerledi sunni sancı vermediler sabah 6:30 gibi dogumhaneye alındım sancıyı hissetmem ve ıkınmam için epiduralı kestiler doğumhanede ebemizin yönlendirmesiyle yapmam gereken şeyleri yaptım ve Sümme Sebile Yesserah ayetini okudum sürekli … Doktorumuz geldi ve yanılmıyorsam 5. Ikınmada bebeğimiz dünyaya geldi çok şükür. 13.03 2024 06:57 🥰Yapamayacağım diye bağırdım bile fakat yine olsa tercihim normal dogum olur dogumdan sonra odama yürüyerek geçtim çok az dikişim var ama herseye dayanma gücünü Allah CC veriyor ve bebegınızı kucagınıza alınca herseyi unutuyorsunuz🥰 buradan da Doktorumuz Aşkın Evren Güler ve ekibine ve bir ebeden daha fazlası anne gibi anne Ebe Serap Ayva hanıma ne kadar teşekkür etsem az gelir. Ankara da yaşayanlar kesinlikle Tercih ediniz. Ayrıca hastane ve hemşirelerden de çok çok çok memnunuz.
Herkese bi avazda kolay doğumlar diliyorum