yesmad Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ilk lekelenmem 17 sinde başladı tam anlamıyla kanamaya 20 sinde dönüştü. Bu ay hala adet olmadım. Kimyasaldan sonra adet düzensizliği olur mu ?