Merhaba kızlar hep yazılıyordu burda cinsiyet degisti fln diye bende acaba mi diyordum, bugün kontrolüm vardı 20 haftalık oldu ben bsy demedm doktor hemen erkek dedi 😀 bende dedm hocam demiştiniz ama şimdi deyince emin oldum diye 😀 o zaman alışveriş başlassiinn 🙏🏻😊