Merveee1996 fato-21 normal bizde 17+ 2 günlüğüz ilerleyen zamanlarda çıkar 🥰 benfr henüz bir şey hissetmiyorum
Melson20 17 haftada genelde sismez ki zaten, benim ilk gebeligim 25den sonra cikti. Simdi 27 haftalik hamileyim 23/24 haftada cikti
sanem_harun Gebeligim ve şuan 9 haftalık ama karnım çok hafif belli oluyor. Bence bu iç karın dış karın meselesi benim iç karnım dar sanırım. İlk gebeligimde de çok belli oluyordu. 52 kiloydum
sedanur4004 fato-21 17. Haftada nasıl karnınızn çıkmasını bekliyorsnz acaba 29 haftalık hamileyim daha yeni yeni biraz cıkıyor
fato-21 @“sedanur4004”# Çevremde bir çok hamile var 13 haftalık, 15 haftalık hepsi belli hamile olduğu şişmiş karınları birde benim ilk gebelik korkuyorum
Gorkemm fato-21 benim ilk gebeliğimde 20. Haftayı geçmişti çıkması ama şimdi 2. Gebeliğim daha 9 haftalık hamileyim ama şimdiden karnım çıkmaya başladı anlamadım niye böyle oldu moralim bozuldu