Evrimeylem ben devlete gidiyorum ve bu kilo olayinin tamamen sallamasyon soylediklerine inaniyorum 2 hafta ust uste gittim ayni kilo oldugunu soyledi sonra bir onceki kilosunu gorunce sistemden a yok su kadar almis dedi hatta boylarini da cok hesaplayamadiklarini sadece asagi yukari bir rakam soylediklerini soyluyorlar dogumda sadece gercekten ogrenebilirsiniz haftasina gore iriyse sadece buyume oranina gore saglikli diyebilir doktor bu benim dusuncem tabi