Hajarm busra_21 merhaba, bende de 33+5 haftalik. Bir yerde toplanmasini nasil anliyorsunuz? Ben onu hiç çözemiyorum😅 her yerden haraketi var
dinciklim6 Hajarm ileriki zamanlar da ortaya toplanıp cenin pozisyonunu alıyo gözle çok rahat görünüyor 😂
Hajarm busra_21 o zaman bende toplanmadi hiç, öyleyse hiss ederdim😅 toplanmasi dogumun yaklaşmasinimi belirtiyor? Bende erken doğum riskide var. Rahim agzi uzunluğundan dolayi. Ciğer iğnesi bile yapildi ne olur ne olmaz diye
dinciklim6 Bebismgeliyorr doğum tarihim 8 Nisan sezeryan olacağım kendi isteğimle. Benimde gece lavaboya kalkarken bacaklarım çok ağrıyor magnezyum b vitamini kullanıyorum ama hiç faydası olmuyo. Birde bu aralar hafif baş ağrısı başladı bakıyorum tansiyon da bi sıkıntı olmuyo
Bebismgeliyorr dinciklim6 sen kaç haftaliksin ? Bende kullanıyorum magnezyum kalsiyum ama Bi fayda etmiyor bende de
dinciklim6 Bebismgeliyorr midem yanmam benimde çok oluyordu 7 den sonra bıraktım yemeği sadece 10 gibi çiğ badem fındık yiyorum
Minikkimyager Burcukk16 benimde öyle başından beri .sol tarafa yatmak yorucu geliyor artık kalcam belim ağrıyor .sağ tarafa yatınca aciyo gibi oluyo
Zeehraaaa 34+4 bebek toplanması oluyor. Onun dışında kramplar bazen tuvalete sık çıkıyorum iştahım açık 😊
Edaa3595 Bebismgeliyorr 33+4 günlüğüz bizde mide yanması özellikle sağ bacak ve kalça kısmımda ki ağrı beni bitiriyor bugün kontrolümüz vardı 21 nisandan sonra alırız bebeği dedi doktorumuz ilki sezeryandı yine sezeryan olacak Allah’ın izniyle heyecanla bekliyorum vakit azaldıkça geçmemeye başladı bu Arada 🙈😎