Kızlar burada görüyorum 37 olduk belirti yok 38 oldum falan diye ikinciye hamilr olan biri olarak söylüyorum hiç acele etmeyin bebek ne kadar içeride dursa o kadar iyi onun için bırakın 40-41 ne zaman isterse gelsin dışarı çıkınca biraz daha kalsaydı dersiniz 😂😂