parlaayyy Günaydın kızlar 4.5 aylık hamileyim sabah eşime kahvaltı hazırlarken mutfak dolabından tabak almak için yukarı uzandım ama birden karnıma ağrı girdi şuan iyiyim ama sizce bişey olurmu?çok endişeliyim 🥺
merylii_ parlaayyy Allah korusun inşallah bir şey olmaz da aklında şüphe kalmasın istersen bi muayene ol.
parlaayyy Haticeburak06 geçen bir arkadaşım anlatıyor du Sakın yukarı uzanma bebek aşağıya düşer felan diye daha aradan 1 hafta geçmeden böyle bişey oldu Allah korusun artık çok çok dikkatli olucam