Zeybal34 Folbiol işe yarar bi folik asit mi? Yoksa önceden tüp bebek tedavisi görüyordum özel takipliydim. Ondan kalma daha iyi folik asitlerde var onlardan mı içmeliyim? Diofol Regenesis max Da var elimde. Hangisi daha iyi?
Pembesarelle2 Zeybal34 Folbiol , B12 ve D vitamini vermişti doktorum 3 ay kullanmamı söyledi 3. Ayda gebe olduğumu öğrendim Şuan diofol kullanıyorum
Minikcicek Zeybal34 bende tüp bebek yaptırdım folbiotic verdi coklu bir folikasit içinde d vitamini iyot b12 b 6 herşey var
Melekk59 Zeybal34 ben gebelikten önce dolaşıl kullandım ne kadar etkili bilemem belki daha iyisi vardır
Zeybal34 Pembesarelle2 bana da d vitamini kan ilacı ve folbiol verdi. İnşallah bende güzel bi haber alırım.