Zeybal34 Devlet hastanesinden geliyorum dahiliyeden. Doktor devit-3 kapsülü haftada 2 kere içmem gerektiğini söyledi aksi takdirde başka bir hastalığa yol açabilir dedi. Ama eczane sabah akşam olarak yazdı. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
Aysemm44 Zeybal34 Ben 1 gün belirliyorum o gün sabah tok karnına içiyorum 30 dakka sormada kahvaltı yapıyorum