Elfthh ya benim şöyle bir durum oldu devlette bakılıyordum erkene randevu verdi ulaşımım sıkıntı olduğu için biraz geç kaldım bakmadı o yüzden size sordum acaba ne zaman bakılacaksınız diye Normalde ayın 14′ündeydi benim randevum Mart’ın 14′ü özele gittim işte Geçen cuma sizlere bir Danışayım dedim Ne zaman gideceksiniz