Regenesisi rahat içiyorsanız değiştirmeyin derim. Ben de başka takviyeye geçtim, bunun tadı daha kötü ve yutması daha zor.
Regenesis çok büyük değildi ve yutarken tadı gelmiyordu. Şimdikinin daha ambalajdan çıkarınca kokusu geliyor. İmom da öyle olursa pişman olursunuz. İçerikler zaten hemen hemen aynı oluyor.