Deletedmom_87 Kızlar 15+2 günlük hamileyim adet olacakmış gibi sancım var bide 2. Hamileliğim bebeğin hareket etmemesi normal mi yani hiç hissetmiyorum ve buda beni çok endişelendiriyor
_Minik_ Deletedmom_87 Deletedmom_87 doktora danışıp progestan, magnezyum kullana bilirsiniz. Hareket için bir az daha beklemeniz gerek ama yatdlğınızda ağrı olarak hissetdiyinizde elinizle dokunursanız bebeğin nerde olduğunu hissedersiniz
Enurp Bu sancı konusunda bilgim yok ama ikinci gebelikte bile en erken 16. Haftada hissetmeler başlıyor diye okumuştum . Hekiminize bi danışın isterseniz ama üstelik başta hareketler zaten çok seyrek hisssediliyor gönlünüzü yormayın
Deletedmom_87 Enurp Bilmiyorum canım 7 yıl aradan sonra hamile kaldığım için birşey olacak diye çok korkuyorum ve sürekli sanki adet olacam inşallah birşey yoktur. Cevabın için teşekkür ederim ❤️
Enurp Benim de ilk gebeliğim en ufak bi ıslaklık hissettiğim an hemen tuvalete koşuyordum kanama mı oldu korkusu ile anne olunca insan bir şey olacak diye korkuyor ama Rabbim korusun sağ Salim kucağımıza alalım inşallah . Cinsiyeti belli mi bebeğinizin :)
Deletedmom_87 Enurp Bende öyleyim canım amin amin inşallah evet detaylı da. Doktor yüzde yüz erkek dedi🥰 sizinde belli mi
Deletedmom_87 CKATAR evet canım yaa doktor magnezyum da yazdı onuda kullanıyorum ama bir türlü geçmiyor😐