AjdaDiri Kızlar cinsiyetinizi öğrendik Dr geçen ay da kıza benzetiyorum demişti bugün kesinleşti bir oğlum var birde kızım olacak inşallah 15 haftalık bugün 🥰🥰🥰
birkimseee AjdaDiri Yaa 12 haftalikken de mi kız demişti. Ben hep baslardayken sadece erkek olduğunu söyleyebiliyor diye düşünüyordum Sağlıkla hayırla gelsin bebeğiniz ❤️🥰
Aysemm44 AjdaDiri 30 haftaya gelemden ben hiçbir doktora inanmıyorum 😂15 haftalıkta bana erkek dedi 18 haftalıkta kız dedi geçen gittim cinsiyet beli değil dedi kafayı yicm resmen 😂😂şuan 28 haftalık bekliyorum daha bişey alamadm hazırlık hiç yok
Kubra-00 AjdaDiri hayırlı olsun☺️ benimde bir oğlum var Allah banada bir kız nasip eder inşAllah☺️ sağlıkla kucağınıza almanızı Allah nasip etsin🤲🏻
Semaa00nur AjdaDiri sagliklica alın kucağınıza ya bende 17+3 iken kıza benziyor ama 100 de yüz diyemem dedi 19 haftayken şeker yüklemesi için gittim ultrason ile bakmıyorum ayda 1 defa dedi bakmadi bende çok merak ediyorum bu gidişle ancak detaylida ogrenicem sanırım