yagmurrrra Enfeksiyonla başım dertte anlayan varmı bu değerler bana sıkıntı yaratırmı 3 haftadır düzenli baktırıyorum yok düşmüyor önce iğne oldum antibiyotik düşmedi sonra 10 gün antibiyotik kullandım kan idrar verdim geçmedi sonuç bu. Bu değerler bana erken doğum yaptırır mı? Anlayan var mı? 27+6 tek yumurta ikizlerine hamileyim doktora yarın gidicem.
Dlk38 yagmurrrra 3 4 litre su için mutlaka bende de vardı 2 günde düştü. İdrar renginiz sarı olmaması lazım. Birde 1 sabah 1 akşam dut kaynatıp içtim
Enfal_06 yagmurrrra bu değerler yüksek enfeksiyon bende hep yaşadığım için biliyorum doktorun antibiyotik yazacaktır
yagmurrrra Enfal_06 kullandım önce antibiyotik iğne kullandım geçmedi antibiyotik ilaç kullandım geçmedi daha ne kadar içicem daha fazlası bebeğe zarar değil mi😔 bu değerler erken doğum sıkıntısı yaratırmı
Enfal_06 yagmurrrra bende çok kullandım antibiyotik iğne hap fitil gebelik öncesi vardı halada devam ediyor 2 gün önce antibiyotik kullanıyordum bitti benim idrarda üreme oluyor sürekli olarak antibiyotik kullanıyordum gebelik öncesi iğne fitil her şeyi kullandım geçmiyorrr
yagmurrrra Dlk38 bol bol su içiyorum ama bir türlü geçmiyor antibiyotik iğneyle geçmedi antibiyotik ilaçla geçmedi bebeğe zarar mı bu değerler
Haticeburak06 yagmurrrra ya bende 30 haftalık gebeyim sürekli enfeksiyonum var çok korkunç bi durum hiç geçmiyor erken doğumdan korkuyorum rabbim yardımcımuz olsun
Seymaaktass yagmurrrra kurutulmuş dut al makbul veya market gibi çerez vs satan yerlerde oluyor. 1su bardağı suda kaynat ılıt iç. Enfeksyona bire bir bende yaşadım enfeksyon bu şekilde kurtuldum illet bişey😌
Seymaaktass yagmurrrra eder merak etme. Kuru dut kadınlar için idrar yolu enfeksyonuna karşı bire bir
Seymaaktass yagmurrrra bide iç çamaşırını asla ütüsüz giyinme. Enfeksyonu bu şekildede önleyebilirsin ütüle giyin. Bi diğer tavsiyemde günde 3-4 defa sıcak suyla yıka o bölgeni taharet alır gibi ve bi küçük ayarladığın temiz kumaşı ped şeklinde kes kalın olsun ütüle ve sıcakken ped gibi çamaşırına yerleştir. Ben mantarda olmuştum enfeksyonda geçerdim ilaçlarıda kullandım ama kökten bu şekilde kurtuldum
Prensiminannesiyim Gebeliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu başımın belası oldu gerçekten kaç kutu antibiyotik kullandım hatırlamıyorum bile sonra doktorum bi hastam pro berry diye bi kapsül vitamin kullanıyo istersen bi dene dedi Allah razı olsun enfeksiyon geçti bide asla günlük ped kullanma çalıştığım için ve sürekli akıntım olduğu için iç çamaşırımı değiştiremediğimden günlük ped kullanıyodum artık kullanmıyorum müslin bezleri kestim sürekli onları kullanıyorum ütüleyip giyiyorum bide nioli yağı damlatıyorum iç çamaşırıma her akşam 2 3 damla kullanıyorum şuan çok şükür kurtuldum enfeksiyondan
OnuurrMom yagmurrrra Nioli yağı da öneririm canim doktoruna bunu da sor benim doktorum kullanabilirsin demişti benim değerlerimde böyleydi ama ben serum alinca düzeldi vajinada kaşıntı ve idrarda enfeksiyon için nioli kullanmıştım şuan daha iyiyim 🌼