Nisako97 s tipinde skolyozu olanlar korkmasın işin ehli anesteziyi yapınca hiç birşey olmuyor, sadece epiduralin iğnesi hastanedeyken kalıyorya o acıttı bel ağrısı yaptı bende çıkarttım bel ağrımda kalmadı. İlk başta korktum ama anestezi doktorlarının hepsi skolyoz bizim için sorun değil diyorlar.(skolyoz ameliyatı geçirmeyenler için geçerli)