Hilal1407 Rahim yapısını bebegin tutunabilecegi şekilde hazırlıyor 10. Haftaya kadar da tutan bebeği rahim atmasın diye kullanılıyor. Östrojen hormonu bı nevi. Ben günde ilk zamanlar 3 kere kullanıyordum sonra 6. Haftada kanamam olduğu için 6 ya çıkarmışlardı dozu.