BabyAta Eva ve Lydia çok güzel ama ben yabancı kökenli bir isim seçmezdim bebeğim için. Umay isminide hiç beğenmiyorum 🙈 kızım olsaydı eğer benim seçeneklerim Doğa Ada Ece Beren Duru Derin
gozdexx BabyAta hepsi çok güzel isimler ama çevremde de sıklıkla olan isimler ben biraz farklılık katmak istedim beeelkii bi ihtimal Duru’ya dönebilirim ama emin değilim 😄
BabyAta gozdexx evet güzel olunca çok tercih ediliyor insan çevresinde oluncasa koymak istemiyor 🙈 umarım içinize sinen güzel bir isim bulursunuz ❤️
Imcea Bende kızıma Umay koyacaktim ama bu sene herkes Umay koyuyor diye Eylül Ada koymayı düşünüyoruz inşallah