Herkese merhaba, deneyimli annelerin desteğine ihtiyacım var
Oğlum 46 günlük, anne sütü ve mama ile besleniyor, bir ayı bitince iki günde bir kaka yapmaya başladı ve son 3 gündür kakasını yapmadı, en son yaptığında epey sert kıvamlı bir kaka yapmıştı, normalde püre gibi yaptığı halde son kakası çok sert ve şekilli olunca doktora sordum zeytinyağı verebilirsin bir çay kaşığı dedi.. verdim ama bu sefer 3 gün oldu hala yapmadı :(
Endişe ediyorum nasıl düzelecek benzer zamanlarda böyl kabızlık yaşayan ve çare bulan var mı acaba?