birkimseee Kalabalık ortamlara giremiyorum, aylardır misafirliğe gidemedim, psikolojik mi hormonların beraber arttı mi diye düşünüyorum
Deletedmom_99 birkimseee ben sağlığımı düşündüğüm için 5 aydır evden sadece hastaneye çıkıyorum . Çok sıkıldım ama evde puzzle kitap film vs şeyler yapıyorum. Nasıl olsa bir gün doya doya gezicem. Kendine yapacak bir şeyler bul. Ben böyle mutluyum. Sabah güzel kahvaltı hazırlarım. Pencere kenarında derin nefes alâ alâ suyumu yudumlarım. Meditasyon yaparım. İnternette bebek eşyaları bakarım. Ohhh misss. Monotonluk güzel şey.
amayinedeiyiilerledim birkimseee bu şekilde mutlu ve huzurlu musunuz.? Eğer cevap evetse sorun yok. Çünkü mutlu ve huzurlu hamilelikte bebek çok daha sağlıklı olur. Ama içiniz sıkılıyor ruhunuz daralıyorsa, maske ile de olsa eşinizle doğaya çıkabilirsiniz
Esrackc Deletedmom_99 neden çıkmıyorsunuz ki bir riskiniz mi var? Yürüyüş yapmak hava almak çok önemli
Deletedmom_99 birkimseee kız ben gezmeyi çok severim. Eşimle her gün dışarda gezerdik. Düşün öyle biriyken evden dışarı çıkmamaya başladım. Sıkma canını. Bunlar geçici. Evde zaman geçirmeyi seviyorum. Kendini sevmeyle başla. Derin nefes al. Sağlığım yerinde şükür de. Aç bütün perdeleri eve bir aydınlık girsin. Otel odasında gibi düşün kendini. Bebek olınca bu konfor pek olmuyor cicim. Tadını çıkart. Ben mesela arkadaşlarımı telefonla ararım. Eve gelmek isterler. Güzelce izah ettim sağlığımı düşündüğümü hamile olduğumu hasta olmamam gerektiğini dedim. Saygıyla karşıladılar. Görüntülü konuşuyoruz. Kendini sev. ❤
Deletedmom_99 Esrackc alerjik astımım var. Hasta olduğumda ilaç kullanmadan asla geçmiyor. 2 ay öksürüğümün geçmediğini biliyorum. Kortizon kullanmak zorında kalıyorum. Antibiyotik, hava, kortizon bir sürü ilaç. O yüzden bebeğe zarar olmasın diye şimdilik evde nöbetteyim 🤣
Deletedmom_99 amayinedeiyiilerledim yoo mutluyum. Hastane için dışarı çıkınca da kendimi gezmiş gibi hissediyorum. Eşim işi dolasıyla 1 gün evde 1 gün çalışısıyor. En azından evde birinin varlığıda can sıkıntımı engelliyor. Kitap okumayı çok severim. Bir de sararsa tamam bitirmeden başından ayrılmak istemem. Bebeğime masal okurum. Ne çabuk akşam oluyor farkına bile varmıyorum.
birkimseee amayinedeiyiilerledim doğru söylüyorsunuz, insanların içine çıkmadığım için bi miktar içime kapanmış gibi hissediyorum ama hamdolsun dışarı yürüyüş kuş cıvıltıları cok iyi geliyor galiba onu artırmak lazım :)
Deletedmom_99 birkimseee bi an eve tıkılınca böyle hissetmen çok normal. Bu aşamaya bende kolay gelmedim. Bende ilk başlarda bi bunaldım. Zaten ilk aylar bi mide bulantısı herşey kokuyor halsizlik bir şey yapma isteği de yok. Eğer bi psikolojik destek gerekirse bu doğum için olur 😊
amayinedeiyiilerledim Deletedmom_99 o zaman sorun yok demektir 🙂 ben ev işi, tv, market, hastane, anne, kaynana, arada doğada yürüyüş yaparak geçiriyorum. Çok şükür sürekli gezmesemde memnunum.
Deletedmom_99 amayinedeiyiilerledim çok şükür. İnsan kendini sevmeyle başlamalı. İlk aylar mide bulantısı ağlama zırlama haksızlikle geçti 🤣 geri kalan ayımı kendimi mutlu etmeyle geçiriyorum. Yaşamak güzel şey. Haziran sonu temmuz başı köye gitmeyi düşünüyorum. Şehir hayatı sıkıcı. Pencere açınca bir yığın ses pis kokular. Ama doğa da öyle mi huzur kokuyor resmen. Hadi olumlama meditasyonu ve derin nefes egzersizi yapalım. Bebişlere olumlu şeyler gönderelim 🌸🌸