Bana da 14+3 te serklaj yaptılar, ilk hamileligimde boyle bir sıkıntı olmamıştı ama bu defa bebiş çok aşağı inmiş acil serklaj yaptılar normalde çalışıyorum 1 ay heyet raporu verdi evde çok hareket etmeden takılıyorum, raporum bitince de çalışmaya başlasam da ara ara rapor vereceğim dinlendirecegim dedi doktorum