Çok şükür bu günleri gösteren Rabbime. Hikayemi bilen bilir 5 yılın sonunda tüp bebekle kavuşmuş olacağım evladıma. Annelik zormuş , daha anne olmadan anladım annemi. Kusmam hala durmadı , vücut ağrılarım uyuşukluklar başladı , azıcık iş yapsam yoruluyorum hemen uzanma isteği oluyor. Karnımda minik çatlaklar oluştu. Erken mi ağırlaştım bilmiyorum ama zorlanıyorum bu aralar. Olsun miniğim için değer ❤️ keşke diyorum keşke daha önce yaptırsaydım tüp bebeği , keşke bu kadar beklemeseydik o içinizde kıprışmaları minik tekmeleri o kadar mutlu ediyor ki insanı Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bizde sağlıkla alalım evlatlarımızı kucagımıza.
Var mı bizim gbi son 99 olan