Feras23 RabiaCabuk Bendee doguma 2ay kaldi ismi yok hala 😩 kizlarda daha cok secenek var kesinlikle..
Ays-0 RabiaCabuk Kerem, yiğit, Gökalp, kuzey, Aras, Çınar, Başkada aklıma gelmiyor ya, Aras koymayı düşünüyoruz biz onun dışında başka değişik güzel isim yok malesef 🙄
ObirSirin Kayınpederiniz bilezik taksın onun adını koyun 😋 cinsiyet belli değil ama erkek olursa Talha koyacağız inşallah. Cennetle müjdelenen 10 sahabiden biri. Oğlum da dünyada cennetle müjdelensin amin. Allah gönlünüzü güzel isimlere ısındırsın arkadaşlar
keremtahamom_ RabiaCabuk 27 haftalığız bizim de yok hala ve hediyelik hastane çıkışı vs istiyodum hiçbirini yaptıramıyıcam galiba😄 ya eşimle aynı ismi beğenemiyoruz ya da bugün beğendiğimizi yarın beğenmeyip vazgeçiyoruz
Sevval0704 RabiaCabuk biz Yağız Efe koyacağız cinsiyet belli değilken erkek olcağını hisediyorduk öyle seviyorduk erkek olduğunu öğreninxe zaten başka isim söylerken içimiz ısınmadı Muhammed Yağız veya Yağız efe olucak fikir olsun sanada