Zeynepkrkytlli Hanımlar göğüs uclarim yara değil ama hassasiyet var Gümüş kapaklara baktım çok pahalilar bunun başka çözümü var mı ilk hamileligim o yüzden bilmiyorum ille de gümüş kapak mi almam gerekir sizler neler kullanıyorsunuz 29.haftamdayim bu arada
Arse65 Zeynepkrkytlli merhaba bende bilmiyorum şart mı ama bazı araştırmalarım sonucunda hani plastik göğüs ucu için olan silikonlar var ya avent mamajo vs vs onlarda işe yarıyor yazıyordu
Edaacar-ozkan Zeynepkrkytlli ben krem aldım göğüs ucu yara olmasın diye göğüs kalkanı aldım birde Tabi bunların ücreti gümüş kapak fiyatını geçti 🤣
esnyz14 Zeynepkrkytlli Valla ben almamıştım ihtiyaç olursa alırım diye düşünmüştüm ama şimdiki aklım olsa alıp koyacağım ilk şeylerden olur. Emzirme sürecinde çok büyük desteği var meme ucu yaralarına bence çok kurtarıcı bir ürün. Durumunuz varsa almalısınız
Nslhn_dyg Zeynepkrkytlli ben cuma günü sezeryan doğum yaptım tatlım ilk çocuğum çok birşey bilmiyorum bende gümüş kapak ve krem aldım. Hastanede 3 gün yattım krem sürdüm o rahatlattı şimdi gümüş kapak kullanıyorum memnunum ve çoğu zaman sağarak veriyorum sütümü çok şükür iyi gidiyor şimdilik yara falan olmadı
Nazlimom Zeynepkrkytlli ben hamileyken almıştım doğumdan çıkınca direk kullandım iyiki almışım hiç yara falan olmadı bence en gerekli şey gümüş kapak
Merve1414 Zeynepkrkytlli 2 doğum yaptım 3. Ye hamileyim hepsindede emzirdim sadece göğüs ucu kremi aldım onun dışında bişi almadım bana biraz gereksiz geliyor yada pahalı oldugundan bilmiyorum ilk emzirdiginde yara oldu sonraki çocukta falan olmadı önemli olan kahverengi kısmı tam verebilmek
mavikalpvemavikalp Zeynepkrkytlli kişiden kişiye değişiyor ama gümüş kapağın yaramadığı insan görmedim şahsen yaranız olursa krem ve göğüs uçlarından önce gümüş kapak almanızı öneririm
susaMom_ Zeynepkrkytlli Şubat indirimlerinde denk geldim bende indirim olmaz diye düşünüyordum sonuçta gümüş piyasası olarak baktım duruma ama indirim olabiliyormuş e bebekten baby mom marka aldım
Merve1414 Zeynepkrkytlli zor değil bana göre ilk emzirdiginde zorlanmamistim tavsiyem emzirme yastığı onun çok faydasını gördüm 2 oğlumda da kullandım
Medos123 Zeynepkrkytlli Bn doğumdan bir ay önce kullanmaya başladım gümüş kapağını ve göğsüm hiç yara olmadı hassasiyet bile olmadı. Bence alacağınız ilk şey olsun
Zeynepkrkytlli susaMom_ teşekkür ederim bı bakiyim yine ama pek ümidim yok oyle bı indirim bulabileceğimi 😂
Kaderalya Zeynepkrkytlli canım bende çok duydum faydaları hatta buzdolabında bekletip soğuk koyanlar var yangınını alsın diye. Ben e ebebkten almıştım indirimde 300 küstürdü sanırım ama indirimde olmasaydı letgodan alıcaktım sende bakabilirsin dolap veya letgo uygulamasına oraya koyan çok anne var alır karbonatla temizliğini yaparsın mis gibi kullanırsın küçük bir tavsiye 🌸
Zeynepkrkytlli Merve1414 emzirme yastığı bana fuzuli masraf gibi geliyo normal yastık kullanmayı düşünüyorum Sizce iş görmez mi normal yastık