Ķizlar dünden beri hastanedeyim bebeğin kalp atışları kötü çıkıyor tabi devlet oldugu icin bekletiyorlar, az önce gene nst çekti kötü cıktı gene serum takti. Git bal fln ye 1 saat sonra gene gel dedi. Yaşayan varmi evde küçük oğlum var onuda düşünmekten uyuyamadim bile gece. Bu süreçten geçen varmi neler yapıldı