Kevser_my Kızlar 36. Haftamdayım ama rahmimde nasıl ağrı acı kasılma var canımı öyle yakıyo ki bugünde ekstra ilk defa sıkıntı bastı içim öyle daraldı ki varmı aranızda benim gibi olan🥹🥺
Dora22 Kevser_my 36 haftalğm kasıklarda batma agrı hepsi var kasılmalarım var çok. Doktora söyledm sıkıntı yok dedi nst ye girdm 2 hafta önce sancı çıkmıştı şimdi ise sancı yok. Ama artık dayanılacak gbi değil ayaga zor kalkıorm. Siz gün aldınızmı yada doğum şeklnz bellimi
Merve5844 Kevser_my o hafta bende de çok oldu bebiş tek bir yere toplandı durdu nefesim kesildi nst çekildim sancı yoktu bugün 37+5 im sancım çıktı aynı ağrılar devam ediyordu perşembeye gün aldım doğum için