Mommm52 Kızlar 32 haftalığız rennie şurup kullanıyorum ama bu mide yanması geçmiyor benim gibi olup farklı ilaç kullanıp rahatlayanınız oldu mu
Yusragezer Mommm52 aynı haftadayız mide yanması benim artık korkulu rüyam olmuş ayva varsa evde iyi gelir naneli yoğurt soğuk süt
GuzelMelegimm Mommm52 başucumda sürekli karbonatlı su var. En çok o rahatlatıyor. Gaviscon şurup falan geçirmiyor
Betullkaratass Benimde 31.hafta ağzıma kadar acı su geliyor yanmayla beraber soda aldım içiyim diye içmedim henüz de
Anne8- Gaviscon kullanıyorum ben doktorum yazmıştı mide yanması ve mide asiti için faydasını görüyorum isterseniz bir dahaki sefere sorarak sizde bunu yazdırın