Azragrkm su gelmiş olsaydı sancın olurdu belinden kasıgından giren hafif başlayıp şiddetlenen agrılar. Büyük ihtimal idrar kaçırmıssın bende 20 haftalık hamileyken suyum geldi sandım apar topar hastane gittim test yaptılar korona testne benziyor vajinanın içine o çubugu degdiriyor testin üstüne sürüyo çift çizgi çıkarsa bebegin suyu tek çizgi çıkarsa idrar demek benim tek çizgi çıkmıştı belki öle bi test talep edebilirsin doktorundan