Alminasbl benim 2. Gebeligimde çıkmıştı. Karnım çok doyunca yani şişkinlik olunca ağrı yapiyodu yatiyodum dinleniyodum ovalıyodum filan. Gebelikte mudahale edilmedi tabiki. Zaten doktorum dogum sonra karnın inecegi icin fıtığın geri kaçma ihtimali de var demisti. Bebek dogduktan sonra 6 aylikken baktır demisti. Ama sonrasnda agrm filan olmasigi icin gitmemistim. Simdi 3. Gebeligim. Karnm buyudukce yine bazen agrı yapmaya başladı. Agri yapinca hafifce parmagimda gobegime bastırıp cekiyorum bastırıp çekiyorum. Yani sanki geri itermişcesine. Cok cok iyi geldi bana bu hareket. Bunu da annem soylemisti.(4 kez göbek fıtığından ameliyat oldu kendisi) Bende ilk zamanlar cok takmstm kafaya ama sonrasnda çok da takmadım. Çünkü karnm injnce o da küçülüyor. Tabiki dogum sonrası gidip ölçtürüp baktırın ama siz. Hamileyken müdahale etmiyorlar ve yapacak bisey yok karnin buyudukce o da büyüyecek deniliyor. Bana oyke denikdi simdi yine :) 25+2 yim suan